Definícia 3D hologramu:
3D hologram je definovaný ako 3D projekcia, ktorá existuje voľne v priestore a je viditeľná pre všetkých bez potreby 3D okuliarov.
Holografia je ďalšou etapou fotografie a konvenčného filmu a jej trojrozmernosť vytvára úplne nové možnosti použitia, napríklad pri prezentácii produktu. 3D hologram zobrazuje produkty, objekty a animované sekvencie trojrozmerne a umožňuje, aby sa zdanlivo skutočné objekty alebo animácie vznášali úplne voľne v priestore. Na rozdiel od bežného filmu na štandardnom plátne je 3D hologram viditeľný zo všetkých strán, čo znamená, že pozorovateľ môže okolo hologramu prechádzať, čo umožňuje vytvorenie absolútne realisticky vyzerajúceho obrazu.
Obzvlášť zaujímavý bod – na rozdiel od 3D televízie alebo virtuálnej reality môže 3D hologram vidieť každý bez 3D okuliarov , čo je neuveriteľná výhoda pre použitie na veľtrhoch, výstavách a podobných podujatiach.
Táto metóda používania 3D hologramov otvára úplne nový, revolučný spôsob prezentácie výrobkov . Výrobky sú vystavené vysoko kvalitným, exkluzívnym a inovatívnym spôsobom a súčasne sú presne zohľadnené potreby zodpovedajúcich cieľových skupín.
Odporúča sa tiež použiť akustické pozadie dokonale zladené tak, aby vyhovovalo 3D hologramu, vrátane zvuku v pozadí a špeciálnych zvukových efektov. Predlžuje rozsah pozornosti a podvedome vkladá produkt, ktorý je prezentovaný, ešte hlbšie do myslí publika.
Čo je potrebné na zobrazenie 3D hologramu?
Na zobrazenie 3D hologramu sú zvyčajne potrebné tri veci :
1. Hologramový projektor (tiež známy ako holografická pyramída alebo holografický displej), ktorý umožňuje holografickú 3D projekciu.
2. 3D hologram, ktorý sa premieta priamo do miestnosti a zobrazuje obsah (v našom príklade whisky, ktorá prakticky tečie do pohára).
3. Skutočný predmet alebo produkt, ktorý je zobrazený hologramom (v našom príklade sklo).
Hologramový projektor s 3D hologramom pre whisky
Hologramové projektory sú k dispozícii v rôznych veľkostiach, ktoré sú optimálne prispôsobené tak, aby vyhovovali rôznym účelom a produktom. 3D hologramy ponúkajú širokú škálu aplikácií.
Na čo sa používa 3D hologram?
Prezentovať produkty inovatívnym spôsobom:
3D hologramy sú úplne novým a inovatívnym spôsobom prezentácie produktov a pôsobivého trojrozmerného zobrazovania ich USP potenciálnym zákazníkom. Na rozdiel od bežných foriem prezentácie, ako sú produktové filmy, získavajú zákazníci oveľa realistickejší a podrobnejší dojem o zobrazovaných produktoch. Hologramy navyše nie sú užitočné iba na trojrozmerné zobrazovanie konkrétnych výrobkov, ale môžu tiež realizovať vizuálne efekty ako oheň, dážď, hmla alebo dym, ktoré iné formy prezentácie nedokážu dosiahnuť. Aj konvenčný diagram sa stáva skutočným pútačom pozornosti, ak je prezentovaný ako 3D hologram.
Vytvorenie sveta emócií:
3D hologramy umožňujú zobrazovať výrobky úplne jedinečným spôsobom. Napríklad hologram sa dá použiť na vytvorenie vizuálne príťažlivého a štylisticky dokonale zladeného prostredia, ktoré sa presne zhoduje s produktom.
Pozadie virtuálneho zlatého dažďa je ideálnym spôsobom vystavenia vzácnych šperkov, ako sú hodinky alebo náramky; môže to spôsobiť dážď alebo sneh na pneumatiku do každého počasia alebo na ňu svietiť slnko; priemyselné stroje je možné vytvárať naživo akoby pomocou mágie pred zrakmi publika – možnosti sú nekonečné a pre každý produkt existujú možnosti vizualizácie.
Žiadna iná technológia nedokáže podobne predstaviť výhody produktu, ako sú 3D hologramy. Pozorovatelia majú pocit, že sa na nich priamo a emočne zameriava a neporovnateľný displej ich priťahuje k prezentovaným produktom.
Vysvetlenie technicky zložitých konceptov jednoduchým spôsobom:
3D hologramy sú ideálnym spôsobom prezentácie zložitého materiálu ilustračným a priamym spôsobom. V tomto procese napredujú do nových, predtým neznámych dimenzií, ktoré sa zvyčajne nedajú dosiahnuť pomocou náčrtov, kresieb, fotografií, videí alebo prezentácií v PowerPointe. Otvárajú úplne nové možnosti jednoduchého a ľahkého vysvetlenia potenciálnych zákazníkov pomerne zložitých informácií. Nakoniec to nie je iba výhoda pre potenciálnych zákazníkov, ale aj neoceniteľná konkurenčná výhoda.
Ako príjemne prekvapiť zákazníkov:
V dnešnej dobe, v ktorej sa môžeme ľahko nechať zlákať, že sme už videli všetko, je neoceniteľné byť schopný prekvapiť zákazníkov niečím novým. 3D hologram vám to pomáha impozantne a vedie nielen k tomu, že prezentovaný produkt je natrvalo zabudovaný do pamäte zákazníka, ale aj k spoločnosti, ktorá ho vyrába. Okrem toho použitie hologramov znamená, že produkt je prezentovaný ako inovatívny produkt v súlade s najnovšími trendmi. Pomocou 3D hologramu môžete využiť neuveriteľný prvok prekvapenia, ktorý táto technológia udávajúca trendy ponúka, pretože generuje pozornosť ako nikto iný a z dlhodobého hľadiska robí svojim zákazníkom dojem.
Kde sa väčšinou používa 3D hologram?
3D hologramy majú rozmanité a veľmi pôsobivé použitie. Okrem iného ich možno použiť na:
- Veľtrhy
- Stretnutia
- Diania
- Múzeá
- Výstavy
- POS prezentácie
- Prezentácie výrobkov
- Predvádzacie miestnosti
- Vlajkové obchody
- A veľa iného
Pre každé miesto, príležitosť alebo účel existuje vhodný holografický systém . Je potrebné pamätať na dobrý briefing vopred, aby ste sa uistili, že boli zohľadnené všetky parametre, aby bol 3D hologram dokonale koordinovaný tak, aby vyhovoval každému jednotlivému produktu.
Čím je 3D hologram taký fascinujúci?
3D hologramy sú nové, inovatívne a väčšina ľudí ich videla iba v hollywoodskych filmoch. Teraz sa stali obzvlášť pôsobivým spôsobom realitou. Rozpor medzi tým, čo oko vidí, a tým, čo si myseľ uvedomuje, môže vytvoriť neobvykle dlhé rozpätie pozornosti, čo je skvelý spôsob, ako vložiť informácie o produkte do mysle ľudí alebo vytvoriť dobrý obraz. Aj keď oko vidí to, čo sa javí ako skutočný objekt alebo efekt, napríklad oheň, mozog vie, že to, čo vidí, nemôže byť skutočné. A práve tento efekt automaticky generuje v pozorovateľovi dlhé rozpätie pozornosti, čo vedie k tomu, že 2–3 minútový hologram sleduje od začiatku do konca až 80% ľudí – efekt, ktorý pri konvenčnom filme nemožno dosiahnuť. zobrazené na obrazovke.
Okrem toho je 3D hologram veľmi príťažlivý, a preto je vynikajúci nielen na prezentáciu zložitých technických konceptov, ale je tiež prakticky predurčený na zobrazovanie drahých kameňov a podobného vizuálne atraktívneho tovaru. Táto technológia umožňuje dodatočne zdôrazniť ich krásu a dokonalosť a zobraziť ich mimoriadne estetickým spôsobom, čo už samo osebe robí z prezentácie zmyselný zážitok.
Pre ktoré sektory sú vhodné 3D hologramy?
3D hologramy sú vhodné pre každý sektor. Či už je to priemysel, strojárstvo, farmaceutický priemysel, lekárska technika, potravinárstvo, telekomunikácie, automobilový priemysel alebo iné odvetvia, možnosti sú prakticky nekonečné. Výrobky, procesy a postupy, ktoré si vyžadujú veľa vysvetlení, profitujú z tejto novej prezentačnej technológie rovnako ako bežné výrobky, ktoré je potrebné inovatívne predstaviť.
Ak hľadáte pútač očí, hologram je tým pravým magnetom na prilákanie zákazníkov.
Bez ohľadu na to, ktorý sektor alebo produkt je podľa briefingu najdôležitejší, je potrebné pre každého zákazníka vytvoriť individuálny hologram, ktorý sa bude presne zhodovať so zákazníkom, cieľovou skupinou a prostredím. Táto stratégia zaručuje pôsobivý 3D hologram, ktorý vzbudzuje záujem potenciálnych zákazníkov a pomáha udržať tých existujúcich.
Ako vyzerá pracovný postup pri vývoji 3D hologramu?
Vytvorenie 3D hologramu pozostáva zo štyroch krokov:
Nápad:
Všetko sa začína dobrým briefingom, ktorý tímu dá predstavu o tom, aký produkt, služba alebo proces bude predstavený, aké sú posolstvá, aké sú USP a kde sa bude 3D hologram používať. Inštruktáž je základom pre vypracovanie počiatočnej predstavy o tom, ako by hologram mohol vyzerať, ktoré efekty posilňujú efekt upútania pozornosti, ktorý hologramový projektor najlepšie vyhovuje produktu a kde sa bude používať. Všetky tieto body sa potom prediskutujú so zákazníkom, aby sa zabezpečilo, že pred vytvorením scenára boli zohľadnené všetky želania zákazníka.
Storyboard:
Storyboard popisuje a vizualizuje kľúčové scény a obsah 3D hologramu. Po schválení zákazníkom sa 3D dizajnéri, pohyboví návrhári a zvukoví umelci pustia do práce.
Dizajn:
3D modely sa nastavia alebo dodané dáta CAD sa importujú a potom fotorealisticky textúrujú a 3D dizajnér ich zobrazí v správnom svetle. Pomocou efektívneho 3D programovania teraz pomáhajú oživiť animáciu ďalšie efekty a správna hudba, ako aj veľká kapacita počítača. Pohyboví dizajnéri implementujú základnú myšlienku vizuálne a zvukoví umelci podložia hologram zvukom a rozmanitosťou zvukových efektov, aby vytvorili multisenzuálny efekt.
Cieľ:
Kúzlo animácie sa stáva dokonalým, keď skutočný objekt slúži ako referencia vo vnútri systému. Môže to byť produkt, niektoré 3D nápisy alebo zdanlivo jednoduchý základ. Takto vzniká ilúzia s WOW efektom, ktorá poteší všetkých, ktorí ju vidia. 3D hologram sa testuje naživo na hologramovom projektore vybranom konkrétnym zákazníkom s cieľom zaručiť vysokú kvalitu a dosiahnuť optimálny výsledok. Podľa zvoleného hologramového projektora ho môže nastaviť zákazník, konštruktér stojanu alebo v prípade veľkoplošného hologramového projektora špeciálny technický tím.
Ktorú úroveň úspechu je možné dosiahnuť použitím 3D hologramov?
Niekoľko z mnohých výhod, ktoré zákazníci často spomínajú po použití 3D hologramov:
- Generuje sa až o 30% viac potenciálnych zákazníkov
- Ľahší vstup do zákazníckeho dialógu pre pracovníkov predaja
- Dlhší čas pobytu na stánku veľtrhu
- Vyšší predaj na POS alebo v LEH
- Dlhé rozpätie pozornosti 2–3 minúty
- Faktor dlhého zapamätania, dlho po skončení prezentácie
- Pozitívna tvorba imidžu ako inovatívna spoločnosť
- Vysoký efekt šírenia
- Pozitívna spätná väzba od zákazníkov “. . . Nikdy som nečakal, že s niečím takým prídete. . .,. . . toto je geniálne. . .,. . .to je to prvýkrát, čo som úplne pochopil tento bod. . . “
3D hologram má veľa výhod, ktoré sľubujú, že spoločnostiam poskytnú významnú výhodu oproti ich konkurencii a jasne odlíšia svoje výrobky od konkurencie. 3D hologramy sú úžasné pútače, ktoré priťahujú jednoznačnú pozornosť potenciálnych zákazníkov a prezentovaný produkt zostáva dlho zabudovaný v pamäti pozorovateľa. Tiež vytvárajú viac kontaktov, uľahčujú nadviazanie dialógu s potenciálnymi zákazníkmi a zaručujú generovanie ďalších potenciálnych zákazníkov.
Jedinečný potenciál – úspech 3D hologramov hovorí sám za seba.